سایت فواد باباخانی کاندیدای شورای شهر سنندج

خدا محوری آری و غیر آن هرگز .... !

سایت فواد باباخانی کاندیدای شورای شهر سنندج

خدا محوری آری و غیر آن هرگز .... !

نامه خطاب به مردم حسن آباد

به نام خالق هستی

 

 

 

مردم شریف حسن آباد

پدران و مادران گرامی

خواهران وبرادران عزیزم

جوانان آگاه حسن آباد

سلام علیکم و عرض ادب

اینجانب فواد باباخانی مهندس عمران _عمران فرزند بهاالدین  برای شورای اسلامی شهر سنندج که اکنون حسن آباد خودمان  نیز  

 

 

جزئی از آن است کاندید شده ام.

 لازم است به چند نکته در این مورد اشاره نمایم :

1.     وظیفه اینجانب بود که خدمت تک تک شما بزرگواران جهت کسب اجازه حضوراً می رسیدم که بدلیل مشغله ی کاری  نتوانستم واین نامه عذرخواهی را تقدیم شما بزرگواران می نمایم.

2.     در بررسی اوضاع کاندیداها هرکسی برای برنده شدن می تواند بر روی مردم زادگاه اجدادی خودش حساب کند و به نظرم ، این کار درست می باشد . اینجانب نیز بدلیل اینکه اصالتاً اهل حسن آباد هستم بر روی حمایت شما همشهریان عزیزم حساب می کنم . بدون تردید انتظاری که از شما دارم نمی توانم از مردم جای دیگری داشته باشم چون از خود شما هستم.

3.     و خود نیز به لحاظ تعهداتم نسبت به شما مردم بزرگوارم تعهدات ویژه ای دارم چون خونی که در رگ دارم از خود مردم حسن آباد است

4.     حسن آباد هرچند قدمتی چند صد ساله دارد  ولی امکانات شهری ندارد و مشکلات متعددی از جمله کمبودآب آشامیدنی و سیستم فاضلاب ، وضعیت کوچه ها و خیابان ها و مشکلات فراوان دیگری که در این نامه نمی گنجد به چشم  می آید  که اینجانب برای حل این مشکلات تمام تلاش خود را خواهم نمود

5.     در پایان  ضمن تقدیر و تشکر از حسن توجه شما اگر با حمایت شما رأی بالایی بیاورم افتخاری برای این حقیر است و به  لیاقت مردم همیشه آگاه حسن اباد اضافه می گردد.

  

 

 

خادم شما :  فواد باباخانی